lördag 3 september 2011

La dernière dimanche..

I söndags hade min värdfamilj bjudit in de andra två värdfamiljerna som jag kommer att bo hos (inklusive de utbytesstudenterna som bor hos dem just nu)! Min värdmamma hade gjort en SUPERgod buffé, med många olika efterrätter. Jag bakade en kladdkaka som blev grymt misslyckad, men sjukt uppskattad ändå, vilket jag tyckte var skumt.. haha.
Och just det, min kontaktperson var också där.
Hon var.. låt säga, inte någon jag skulle vilja umgås med.. haha. Hon var sådär lite sträng och pratade om regler hela tiden, och om att jag inte kan göra si och så o.s.v. ja, det sög.
Sedan fortsatte vi prata lite hit och dit, och gjorde ett foto på oss utbytesstudenter som åker med Rotary ungdomsutbyte!
På kvällen åkte vi till Lyon för att hämta min andra värdsyster, Clémence på tågstationen! Vi gick till en restaurang där jag åt fisk, alla andra åt lite skumma saker, haha (typ rått kött, och kommerinteihågvadmer). Sedan promenerade vi runt lite i Lyon innan vi åkte hem, gryymt trötta!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar