onsdag 31 augusti 2011

C'est un truc de fou..

HEY
I lördags vaknade vi grymt tidigt för att åka till Annecy, där vi gick runt lite..
När vi kom hem skulle vi runt kl 20:00 på camping, med Manons (min värdsysters) vänner, det var tydligen någon som fyllde år och de hade fixat någon överaskningsfest. Vi var gryyyyyymt trötta, men lyckades till slut ta oss dit (jag var sjukt död...) IAF! Där det väntade oss maaaassa roliga människor! Alla gick på samma skola som jag kommer börja på men i Terminale (sista året istället för première som jag kommer gå i), vilket gör mig sjukt glad eftersom att jag nu känner folk från min skola! På campingen fixade vi upp tältet och sovsäckarna och gick sedan iväg för att prata med folk. Alla var sjukt snälla, och jag gjorde tydligen ett bra intryck eftersom att min värdsyster sa (när vi gick iväg för att gå på toa.. haha) att alla tyckte att ''Magdalena var sjukt schysst'', vilket gjorde mig superglad!
Det var två personer på campingen som kunde några ord på svenska, bland annat en 22åring som sa att han kände folk från Göteborg! Han kände dom tydligen från någon festival där han blev full hela tiden och sedan fortsatte han berätta att han brukar bli full hela tiden... och a, haha.. (fråga mig inte, i've no idea..)
I alla fall, min värdmamma ringde min värdsyster eftersom att hon var orolig och sa att vi inte fick stanna under natten eftersom att hon var orolig, vilket var ganska segt, hade GÄRNA sovit över! Dom hämtade i alla fall oss klockan 02:00 eller något(!?), och några vänner gick med oss till parkeringen där min värdmamma och värdpappa väntade. Sedan sa min värdsyster hejdå till alla sina vänner, eftersom att hon idag åker till Argentina, kommer sakna henne så!



Folk fixar...

Min värdsyster, någonkille,någonkille.. kmr inte ihåg någons namn, dom heter typ baptiste och sådant här.. hahaha
Nej, jag vet inte hur man tar foton...xd jag tar inte heller många..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar